loading...
مهریز موزیک،بروز ترین سایت موزیک ایرانی
امیرمحمد&محمدعلی بازدید : 123 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دانلود ورژن غمگین و فوق‌العاده احساسی آهنگ “کابوس تنهایی” با صدای مهران جعفری

دانلود آهنگ كابوس تنهايي با صداي مهران جعفری

 

MP3 – 320

Mehran Jafari – Kaboose Tanhayi

MP3 – 128

Mehran Jafari – Kaboose Tanhayi

OGG – 64

Mehran Jafari – Kaboose Tanhayi

متن آهنگ:

منو کابوس تنهایی از این احساس بیزارم      تو نیستی و نمیدونی چه بغضی تو گلو دارم

تموم لحضه های خوش شدن حسرت واسه روزام

تورو من آرزو کردو هنوزم من تورو میخوام

یه حسی تو سکوتت هست داری میری از این خونه

خودم پرهاتو واکردم اگر پرواز آسونه

سکوتو بی وفایی هات توم من رو پرپر کرد      داری میری ومن حتی نمیتونم بگم برگرد

♫♫♫

کنار تو منم هستم کنار تو منم تنهام     پر از احساس بی بنیان پر از رویای بی فردا

کنار تو منم هستم تا اون روزی که احساسم تو قلب سنگ تو جاشه

 

تو از دنیای من دوری منم واست دلتنگم     کنارت هستمو بازم با این احساس میجنگم

چقد دلواپس دنیام برای حال بیمارم

چه آشوبی شده روزام چه بغضی تو گلو دارم

 

تو بی احساس می نازی تموم من رو به دنیا

دوباره باتو میمونم که نار تو ولی تنهام

♫♫♫

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مهریز موزیک،بروز ترین سایت موزیک ایرانی موزیک یرانی،یزد موزیک،موزیک جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 705
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,495
  • بازدید ماه : 1,495
  • بازدید سال : 34,321
  • بازدید کلی : 256,785
  • کدهای اختصاصی